Bedre omdømme med Reputation Management

Reputation management styrker ditt omdømme ved å overvåke og håndtere omtaler og tilbakemeldinger. Vi jobber for å minimere negativ omtale og fremheve positive tilbakemeldinger, slik at du bygger tillit og framstår som en pålitelig aktør
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Bilde som fremstiller Reputation Management løsningen.

Sånn funker det

Reputation Management passer alle bedrifter i alle bransjer som ønsker bedre omtale på Google og Facebook. Denne løsningen passer utmerket bra sammen med Lokal SEO.

Oppfølging

Etter at kunden er fornøyd, kan det sendes ut en automatisk SMS med en spørreundersøkelse. Her får kunden mulighet til å legge igjen en anmeldelse. Det funker også uten sms automasjon.

Hvis kunde er fornøyd

Vi sender en lenke og ber kunden om å legge igjen en anmeldelse på Google, Facebook eller Trustpilot.

Hvis kunde er misfornøyd

Vi gir dem muligheten til å legge igjen en dårlig anmeldelse privat, som aldri vil se dagens lys.

Kunde gir tilbakemelding

Kunden svarer på undersøkelsen, hvor de rangerer sin opplevelse og gir konkrete tilbakemeldinger om hva som kunne vært forbedret.

Resultatet

Du får positive anmeldelser og verdifull innsikt i kundetilfredshet, samtidig som du får muligheten til å adressere eventuelle misfornøyde kunder og forbedre deres opplevelse.

Klar for en ny kundestrøm?

Vi hjelper deg med å tiltrekke nye kunder gjennom strategier som funker.