Sånn funker det
Reputation Management passer alle bedrifter i alle bransjer som ønsker bedre omtale på Google og Facebook. Denne løsningen passer utmerket bra sammen med Lokal SEO.
Oppfølging
Etter at kunden er fornøyd, kan det sendes ut en automatisk SMS med en spørreundersøkelse. Her får kunden mulighet til å legge igjen en anmeldelse. Det funker også uten sms automasjon.
Hvis kunde er fornøyd
Vi sender en lenke og ber kunden om å legge igjen en anmeldelse på Google, Facebook eller Trustpilot.
Hvis kunde er misfornøyd
Vi gir dem muligheten til å legge igjen en dårlig anmeldelse privat, som aldri vil se dagens lys.
Kunde gir tilbakemelding
Kunden svarer på undersøkelsen, hvor de rangerer sin opplevelse og gir konkrete tilbakemeldinger om hva som kunne vært forbedret.
Resultatet
Du får positive anmeldelser og verdifull innsikt i kundetilfredshet, samtidig som du får muligheten til å adressere eventuelle misfornøyde kunder og forbedre deres opplevelse.